IT konzultant/-ka v oblasti logistiky a výroby


Už ťa nebaví monotónna práca? V našom EMANS-tíme ti nuda nehrozí. Hľadáme konzultanta s chuťou učiť sa, vymýšľať a tvoriť niečo skutočne praktické a užitočné. Jeden deň budeš expert na zásobovanie skladov, druhý deň vyrábať kolesá, občas budeš analytikom, testerom, niekedy manažér a možno aj programátor. Tvojou každodennou súčasťou bude kontakt so zákazníkmi a návrh svojich riešení budeš mať možnosť vidieť priamo v praxi.

Čo budeš robiť?

- PÝTAŤ SA a identifikovať potreby zákazníkov, manažmentu, či pracovníkov vo výrobe

- ANALYZOVAŤ požiadavky- evidencia, príprava podkladov pre implementáciu

- NAVRHOVAŤ a TVORIŤ riešenia pri optimalizácii procesov u klienta, s podporou IT – vypracovávanie špecifikácií k projektom

- TESTOVAŤ a PODPOROVAŤ implementáciu informačného systému

- PREZENTOVAŤ riešenia ZAŠKOĽOVAŤ zákazníkov priamo v teréne

- SPOLUPRACOVAŤ pri návrhoch začlenenia dodávaného systému do existujúcej infraštruktúry zákazníka- výrobných a okolitých IT systémov

- POHOTOVO reagovať, hotline v pravidelných týždňových intervaloch


Požiadavky na pozíciu:

Vzdelanie: VŠ I. alebo II. Stupňa (výhoda VŠ v oblasti IT, priemyselnej informatiky, automatizácie, robotiky)

Jazyky: Anglický jazyk – aktívne Nemecký jazyk- výhoda


Požadované znalosti:

- Schopnosť vnímať veci v širších súvislostiach - predpokladať možné súvislosti a dopady

- Analytické a abstraktné myslenie

- Predchádzajúce skúsenosti s riešením problémov v oblasti výroby a logistiky – výhodou

- Skúsenosti s implementáciou informačného systému vo výrobnej spoločnosti

- Schopnosť analýzy dát a návrhu/tvorby reportov

- Skúsenosť s niektorým z analytických nástrojov

- Výhoda vedieť pracovať v Elastic Search (Kibana)

- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi

- Prax s ERP, skladovými a logistickými systémami výhodou

- Rozumieť IT slovníku (SQL, JAVA, sieťová infraštruktúra, UML, Windows, Linux)

- Proklientsky prístup, práca aj v teréne

- Vodičský preukaz a ochota cestovať


Osobnostné požiadavky:

Hľadáme človeka, ktorý rovnako nadšene ako analyzuje každú správu v novinách bude nadšene a do detailu riešiť aj problémy zákazníkov. Rýchlo vymyslí riešenie a zadelí úlohy tímu. Nemá problém zdvihnúť telefón, pochopiť zákazníka. Zároveň rád príde do terénu a odprezentuje svoje návrhy riešenia. Nepotrpí si na formality a oceňuje otvorenú a priamu komunikáciu. Vie počúvať a vždy sa vynájsť v kritickej situácii.


Čaká na teba:

Zakladáme si na tom, aby sa každý cítil v práci dobre a preto dbáme na príjemné a neformálne pracovné prostredie, priamu a otvorenú komunikáciu a vzájomný rešpekt a podporu. Naši zamestnanci môžu využívať benefity ako dni dovolenky navyše, návštevy lekára na doliečenie, príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie, masáže a hodiny angličtiny na pracovisku, externé školenia, certifikácie a ďalšie.



Miesto práce: Mlynská dolina, Bratislava 

Termín nástupu: Dohodou

Druh pracovného pomeru: Hlavný pracovný pomer

Ponúkaný plat (brutto): Od 1.200€ brutto podľa skúseností (+ príplatok za hotline)


AK ŤA ZAUJALA TÁTO PRÍLEŽITOSŤ ROVNAKO AKO NAŠA FIREMNÁ KULTÚRA, OZVI SA NAŠEJ HR MANAŽÉRKE ADELE.

 

Chcem využiť túto príležitosť

arrow&v
Priložiť životopis
Povinná príloha s max. veľkosťou 15 MB.
Priložiť motivačný list
Nepovinná príloha s max. veľkosťou 15 MB.

Spoločnosť ANASOFT APR, spol. s r.o. spracúva Vaše osobné údaje v rozsahu kontaktného formulára za účelom kontaktovania Vás vybraným komunikačným kanálom. Pri spracúvaní Vašich osobných údajov na tento účel rešpektujeme a dodržiavame Vaše práva pri spracúvaní osobných údajov. Máte právo proti tomuto spracúvaniu namietať, a ak tak chcete urobiť, môžete tak urobiť kedykoľvek na mailovej adrese gdpr@anasoft.com alebo na korešpondenčnej adrese spoločnosti.

 

Odoslaním formulára súhlasíte so spracúvaním osobných údajov spoločnosťou ANASOFT APR, spol. s r.o. v rozsahu meno, priezvisko, e-mail na marketingové účely - zasielanie newslettera a informácií súvisiacich so službami a produktami spoločnosti, realizovaných podujatí a pod. Odvolanie súhlasu je možné kedykoľvek kliknutím na linku v newsletteri alebo na mailovej adrese gdpr@anasoft.com, ktorá zároveň slúži aj na uplatnenie práv dotknutých osôb podľa §21 až 27 a §100 Zákona č.18/2018 o ochrane osobných údajov v aktuálnom znení.

Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás rovnako dôležitá ako spokojnosť našich klientov. Záleží nám na tom, aby sa v práci cítili čo najlepšie. Vytvárame pre nich príjemné pracovné prostredie a čo najširší priestor pre osobný rozvoj a vnútorné naplnenie.

 

Chápeme, že ak si kvalitný a pracovitý ítečkár, nie je pre teba problém nájsť si dobrú pracovnú pozíciu. U nás nájdeš aj niečo navyše - jedinečnú firemnú kultúru. Navštív našu kariérnu stránku a spoznaj nás bližšie.