Miesto práce
Mlynská dolina, Bratislava
Termín nástupu
1.6.2024
Ponúkaný plat (brutto)
1200 € brutto podľa skúseností
Hlavný pracovný pomer, pozícia vhodná aj pre absolventa
Druh pracovného pomeru
Láka ťa stabilná a dlhodobá práca? Máš príjemné vystupovanie a si zároveň aj asertívna/y a nebojácna/y?
Si v komunikácii a time managemente tak isto doma, ako rybka vo vode?
Ak si si na všetko odpovedal/a ÁNO, pošli nám svoj životopis.
Náplň práce
zabezpečovanie reprezentatívnosti priestorov recepcie spoločnosti
dohľad nad denným chodom recepcie
prijímanie telefónnych hovorov, prepájanie, prijímanie a odovzdávanie odkazov v slovenskom alebo anglickom jazyku
organizácia došlej a odoslanej korešpondencie (listy, e-maily, doklady zasielané alebo doručené kuriérom, resp. osobne)
práca s interným finančným systémom (evidencia faktúr, objednávok)
uvádzanie klientov a hostí (obsluha, občerstvenie, vybavovanie ich požiadaviek)
manažment zasadacích miestností, pomoc pri organizovaní mítingov (občerstvenie, prezentačná technika…)
agenda služobných ciest (ubytovanie, doprava, letenky)
spolupráca so všetkými oddeleniami spoločnosti tak, aby bola zaručená príjemná a efektívna komunikácia
zadávanie a správa kontaktov dodávateľov a klientov v CRM databáze
riešenie problémov a sťažností
spolupráca s HR v rámci internej komunikácie (príprava a organizácia interných eventov)
komunikácia s dodávateľmi
ostatné administratívne práce súvisiace s recepciou
Požadované zručnosti
výborné organizačné a komunikačné zručnosti
príjemné a zdvorilé vystupovanie a profesionalita - diskrétnosť, lojalita
schopnosť riešiť niekoľko požiadaviek naraz alebo v krátkom čase - vysoké pracovné nasadenie
estetické cítenie (skúsenosť s grafickými nástrojmi napr. Canva výhodou)
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
znalosť ekonomického systému výhodou
vodičský preukaz výhodou
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
prax na podobnej pozícii výhodou
Čaká ťa
Zakladáme si na pravidelných tímových workshopoch zameraných na zdieľanie know-how
Podporujeme školenia a poskytujeme veľký priestor pre vzdelávanie a odborný rast
Neformálne prostredie a príjemný kolektív, ideálny na pivo aj na hory
Bohatá zdieľaná knižnica odborných kníh i beletrie, najmä finalistov ANASOFTlitera
Deň dobrovoľníctva
Psychologické poradenstvo Headmap
Množstvo benefitov a výhod, ktoré si vyberáš sám od angličtiny/nemčiny na pracovisku, masáží, spoločné teambuildingy, multisport karta, príspevok na dds, sick days, interné akcie ANApohoda, dni zdravia a i.
AK ŤA ZAUJALA TÁTO PRÍLEŽITOSŤ ROVNAKO AKO NAŠA FIREMNÁ KULTÚRA, OZVI SA NAŠEJ HR MANAŽÉRKE ADELE.
Spokojnosť našich zamestnancov je pre nás rovnako dôležitá ako spokojnosť našich klientov. Záleží nám na tom, aby sa v práci cítili čo najlepšie. Vytvárame pre nich príjemné pracovné prostredie a čo najširší priestor pre osobný rozvoj a vnútorné naplnenie.
Chápeme, že ak si kvalitný a pracovitý ítečkár, nie je pre teba problém nájsť si dobrú pracovnú pozíciu. U nás nájdeš aj niečo navyše - jedinečnú firemnú kultúru. Navštív našu kariérnu stránku a spoznaj nás bližšie.